Star Citizen Kitlesel Fonlaması 700 Milyon Doları Aştı

Posted by

Cloud Imperium Games tarafından geliştirilen uzay simülasyonu ve rol yapma oyunu Star Citizen, 700 milyon dolarlık kitlesel fonlama barajını aştı. Şirketin kendi fon takip aracına göre, bu yazıyı yazdığımız sırada 701.056.411 dolar toplanmış durumdaydı.

Fon takip aracının yerleşik zaman çizelgesi son birkaç hafta içinde toplanan fonlarda keskin bir artış olduğunu gösteriyor. Bu aynı zamanda oyunun en son ücretsiz oynanabilir etkinliğini başlattığı zamandı. Sadece 25 Mayıs tarihinde oyun neredeyse 3 milyon dolar topladı.

10 yılı aşkın bir süredir devam eden proje, son zamanlarda bazı önemli gelişme kilometre taşlarına da ulaştı. Geçen yılın ekim ayında Cloud Imperium Games, Star Citizen kampanya kısmı Squadron 42’nin sonunda “özellik tamamlandı” statüsünü kazandığını duyurdu. Bu tek oyunculu senaryo üzerinde çalışan ekibin odak noktasının artık deneyimin “optimize edilmesi ve ince ayarlanması” olduğu söyleniyor. Öte yandan hala bir çıkış tarihi verilebilmiş değil. Ek olarak, MMO merkezli kalıcı evren kısmında oynanış özellikleri ve motor iyileştirmeleri içeren çok sayıda Alfa güncellemesi de yayınladı. En son alfa güncellemesi 3.23 ise NVIDIA DLSS ve AMD FSR gibi gelişmiş teknolojileri de beraberinde getirdi.

Stüdyonun gelecek güncellemeler için ilerleme takipçisi, Star Citizen Alpha 4.0’ın bu yılın üçüncü çeyreğinde geçici bir lansman programına sahip olduğunu gösteriyor. Bu büyük güncellemenin oyuna tamamen yeni bir güneş sistemi ve keşfedilebilir gezegenler getirmesi planlanıyor; oyuncular nihayet Pyro sistemine atlayabilecek ve keşfedebilecekler. Ayrıca gemilere mühendislik, yangın tehlikesi ve yaşam desteği oyun sistemleri, başka bir fauna türü ve Sunucu Meshing’in ilk uygulaması gibi özellikler getirilecek.

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir